onsdag 8 juni 2016

Veckans skiss #112

Hej
Nu går det så där fort igen. I går var det tisdag och det var skolavslutning för dottern. Dagen bjöd på underbart väder fram till strax efter kl 17. Då kom "Åskar" med blixtrar och regn :( 
Det blev en lite blöt tillställning då avslutningen var utomhus och jag lovar att det var skönt att komma hem och in i värmen sen.

Men tisdag innebär ju även en ny skiss hos oss på VS. Den här gången är det Christel som har gjort en jättefin skiss. Jag gillade den mycket. Enkel och användbar. Kika in här för att se den och alla de andra tolkningarna.

Så här har jag gjort den här gången.


Vi åkte till stugan i helgen som var och på lördagens morgonpromenad hittade vi den här lilla kompisen. Den förevigades och fick bli fotot på min LO. Vad passande att jag hade en rulle washitejp med nyckelpigor i mina gömmor :)

Tack för att du kikade in hos mig! Jag blir jätteglad om du lämnar ett spår efter dig också.
Kram Carina

1 kommentar: