söndag 8 maj 2016

VS #107

Hej

Här har det varit tyst ett par dagar. Inget ovanligt i det men den här gången finns det en orsak. 
I går kom vi hem ifrån en veckas vistelse på Cypern. Första gången hela familjen var på en solresa. Ni kommer förmodligen tröttna på bilder därifrån om bara nån vecka :)

I dag bloggar jag mitt inspirationsalster från i tisdags. 


Maria har gjort skissen som jag gillade jättemycket, trots cirklarna! 
Jag gjorde en enkel avskalad tolkning och känner mig nöjd även om jag från början hade tänkt använda ett foto på mig själv när jag var liten.

Ni hittar skissen här och det finns fortfarande tid att skicka in din egen tolkning.

Tack för att du tittade in hos mig!

Kram Carina

1 kommentar:

  1. Välkommen hem kära Du ♡ Jag lovar att vi absolut inte kommer att tröttna på underbara semester foton. Ser framemot att se:) Jag älskar din rena tolkning av skissen Carina. Den är så snygg. Du kan du!! Härligt att du är hemma igen. Kram Anna ♡

    SvaraRadera