lördag 30 januari 2016

FMS #221

Hej
If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of te rihgt column

I dag har det varit slalomtävling i vår backe. Parallellslalom skulle åkas för fösta gången för Nina. När man har aktiva barn måste man ju även vara med som funktionär så jag befann mig där redan kl 7:45 i morse. Vid kl 14 gav jag upp och åkte hem och duschade för att sedan åka och inhandla mig en ny skrivare. Hoppas vi kommer att bli goda vänner "han" och jag :-)

Här om kvällen testade jag mina nya brusho färger och fick till en bakgrund till det här kortet.


Det fick bli mitt bidrag till FMS och deras skiss #221


Nu ska jag försöka få till en LO med lite foton som jag har skrivit ut på min nya skrivare :-)
Ha en trevlig lördag kväll och tack för att du tog dig tid att kika in!

Kram Carina

4 kommentarer:

  1. Som sagt! Det här kortet är bara så snyggt!! Och ni kommer att vara goda vänner din skrivare och du ska du se. Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Åh, så du testar också dessa nya färger, ni är så duktiga däruppe i Edsbyn! Jättefint kort, med sköna färger! Kram

    SvaraRadera
  3. It is non-stopping running when you have active children, isn't it? I'm glad you could squeeze in a card - LOVE what you did with the brusho colors. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    SvaraRadera
  4. Your Brusho background is just gorgeous and really makes that white sentiment pop! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    SvaraRadera