torsdag 24 december 2015

God Jul med veckans skiss

Hej och god jul!

Vi på veckans skiss har tagit lite jullov men vi vill ju inte att ni ska vara sysslolös för det :)

Den här veckan bjuder vi på en julutmaning och den innehåller både skiss, färg och bingobricka.
Skissen har Christel gjort och det är endast färgerna vitt och vinterblått som får användas. Dessutom ska ni välja en rad ur bingobrickan som jag har gjort. Lycka till!

Så här blev min layout


Jag valde den lodräta raden wellpapp, färgstänk och enameldots. Men när jag tittar efter så skulle jag även kunnat välja mittersta vågräta raden, färgstänk, metall och tag.


och så här ser skissen ut

Gå in här och titta på teamets fina tolknigar

Tack för att du tog dig tid att titta in.

GOD JULKRAMAR
Carina


1 kommentar:

  1. Jättefin tolkning av hela utmaningen!! Gillar bakgrunden massor!! Kul och lite utmanande bingo bricka du grejat och en spännande utmaning i sin helhet, ni kan ni!!
    Ska bli roligt att sätta tänderna i, hoppas jag hinner, blir mindre scrap med alla ungarna hemma. Vill ju vara med dom också :) Ha en bra fortsättning på julen <3 Kram

    SvaraRadera