söndag 12 juli 2015

CASology #154 "Repeat"

Hej
If you don´t use Swedish, please use the translate tool at the top of the right column :)

I går gjorde jag ett, för mig, första bidrag till CASology (tror jag) 
Det var i alla fall deras CUE card och ordet som gällde var "repeat".

Min vän Anna har gjort hela tre bidrag och jag blev inspirerad av henne. 
Jag är supernöjd att jag fick till ett bidrag :-)


Det blåste ute när jag skulle fotografera så jag fick nästan hålla i kortet. 
Skynda mig fick jag i alla fall.

Nu står det städning på schemat och sen väntar en hel veckas arbete innan fyra veckor semester.

Tack för att du tittade in!
Kram Carina

2 kommentarer:

  1. LOVELY!!!! Såå super läckert med stjärnorna och jätte fräscht med somrigt rosa!!! KRAM Anna :)

    SvaraRadera
  2. Lovely grouping of stars on your card. Thanks so much for playing along at CASology this week.

    SvaraRadera