måndag 1 december 2014

"I elfte timmen"

Som vanligt :) har jag tolkat veckans skiss. Jag är ute i sista stund känns det som då bidraget ska vara inne senast 23:59 i kväll. Skiss # 42 hittar ni här. Foton på Dora och Nina som Dora hade hemma hos sig. Det kommer nog att bli fler LO med foton från henne för jag upptäckte många som vi själva inte har.
 
 
Jag måste även lägga in ett foto som jag tog utanför kapellet i Bruksvallarna innan begravningen i fredags. Det var helt underbart väder!
 
 
Kram Carina
 

4 kommentarer:

  1. Jätte fin lo! Fina minnen och underbara färger, älskar grönt! Så vackert foto från Bruksvallarna! Det får bli en egen lo! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Fin tolkning med "goa" foto! Tack för att du tolkar VS.

    SvaraRadera
  3. Tack för att du är med och tolkar VS! Härlig tolkning med fina kort. (Ett plus för den otroligt snygga bilen i bakgrunden...) Kram ÅsaJ

    SvaraRadera
  4. Ha ha...är liksom svårt att undgå något från femman när det handlar om utebilder på vår baksida 😉

    SvaraRadera